رشد 87 درصدی فروش گوشی‌های HTC در ماه ژوئن
 
درباره وبلاگ


با یاد خدا و با سلام امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید. با معرفی این سایت به دیگران قدمی مثبت در جهت اطلاع رسانی و آموزش بردارید.


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Tecnology, Energy, Computer
فناوری، انرژی و کامپیوتر (TEC)
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : Mohammad Hasan Esfahanian


به دنبال  انتشار گزارش مربوط به افزایش فروش محصولات HTC در ماه ژوئن، ارزش سهام پنجمین شرکت تولیدکننده تلفن‌همراه در جهان در بازارهای بورس بالا رفت و نگرانی کارشناسان اقتصادی مبنی بر کاهش درآمدهای این شرکت بزرگ تایوانی پایان یافت.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) با انتشار این خبر ارزش هر سهم HTC  در بازار بورس 0250 GMT چهار درصد افزایش یافت. این شرکت تایوانی بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت و اندروید گوگل در جهان محسوب می‌شود.


"بونی چانگ"(Bonnie Chang) از تحلیلگران مرکز اقتصادی Yuanta Securities در این خصوص گفت: «بخشی از افزایش ارزش سهام HTC در بازار بورس به این دلیل است که از مدت‌ها قبل پیش‌بینی شده بود که فروش محصولات این شرکت در ماه ژوئن پیشرفتی نخواهد داشت و سیر خطی را دنبال خواهد کرد. بر این اساس افزایش فروش این محصولات در ماه ژوئن موجب شد که ارزش سهام آن نیز به میزان چشمگیری رشد کند».


شرکت HTC طی گزارشی اعلام کرد که در ماه ژوئن با رشد 8/87 درصدی فروش محصولات خود نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. فروش گوشی‌های هوشمند HTC نسبت به ماه مه رشد 116 درصدی را نشان می‌دهد.


این شرکت پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال جاری میلادی بیش از 50 میلیون دستگاه گوشی را در بازار جهانی به فروش خواهد  رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب